Τα παιδιά σήμερα έχουν καταντήσει ρομπότ. Αφού γυρνάνε σπίτι τους, μετά από εφτά ώρες εξουθενωτικά μαθήματα διαβάζουν για την επόμενη μέρα, πηγαίνουν στο άθλημά τους και μετά φροντηστήριο αγγλικών και σε μερικές περιπτώσεις - ακόμα χειρότερα - ακόμα και φροντηστήρια για να αναπληρώσουν την χαμένη παιδεία τους. Ένα παράδειγμα για την έλλειψη παιδείας σε αυτή τη χώρα είναι το σχολείο μου, το οποίο δεν έχει αρκετό προσωπικό και πριν από λίγο καιρό - δυστυχώς - ήρθε θρησκευτικός για πρώτη φορά φέρος, κάνουμε ιστορία με την καθηγήτρια των αγγλικών μας και γεωγραφία με τη βιόλογό μας.
Ένα παράδειγμα αυτών των παιδιών είμαι και εγώ. Αφού έρχομαι από το σχολείο, πηγαίνω ιστιοπλοΐα και όταν γυρίζω, το βράδυ, κάνω τα μαθήματά μου. Τις μέρες που δεν πηγαίνω ιστιολοΐα πηγαίνω φροντηστήριο (αγγλικών) και γυμναστήριο. Αυτή η κατάσταση έτσι όπως πάει θα μετατρέψει τα παιδιά σε μηχανές, που με το που θα κάνουν κάτι θα κάνουν κάτι αμέσως μετά και πολλές φορές δεν θα προλαβαίνουν τις υποχρεώσεις τους και θα ξενυχτούν τα βράδια, χωρίς να έχουν διασκεδάσει κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως και αν το πάρει κανείς (υπολογιστή, συνάντηση φίλων κ.α.).
1 σχόλιο:
'Ολα σωστά, όσα γράφεις,όμως δεν είναι ευτυχώς για πάντα! Υπομονή, ο χρόνος ταξιδεύει γρήγορα..
Δημοσίευση σχολίου