Σελίδες

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Empire Total War

Το σχετικά καινούργιο παιχνίδι Empire Total War ήταν το δώρο μου από την αδελφή μου. Είναι το καλύτερο παιχνίδι που βρίσκεται εγκατεστημένο στον υπολογιστή μου. Οι εκστρατείες και τα εφέ είναι καταπληκτικά, αν και το παοχνίδι είναι λίγο δύσχρηστο αν δεν έχεις παίξει πριν κάποιο άλλο παιχνίδι από την sega, total war π.χ Rome Total War. Λοιπόν το πρόβλημα που έχω είναι πως κάθε φορά που παίζω, περίπου μετά από ένα τέταρτο παιχνιδιού ο υπολογιστής μου μπλοκάρει και βγάζει μια μπλε σελίδα με γκρι γράμματα που δεν προλαβαίνω να διαβάσω γιατί ο υπολογιστής κάνει επανεκκίνηση. Τα κύρια χαρακτηριστικά του υπολογιστή μου είναι:
Λογισμικό: Windows 7 (τους έχω βάλει ένα πρόγραμμα για να μπορούν να παίζουν και στα 7)
Επεξεργαστής: intel core i7
Μητρική Πλακέτα:M/B foxconn flaming blade GTI (1366, DDR3)
Χωριτικότητα Υπολογιστή: 750 GB.
Αν δεν μπορείται να με βοηθήσετε, τότε απλά μπορείτε να αγοράσετε αυτό το παιχνίδι, που πήρε 94% στην ιστοσελίδα must buy και να ευχαριστηθείτε στρατηγική σε θάλασσα και στεριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: